Videohälsning

Arbetsdag

Församlingens fastighetsråd låter hälsa att den 14:e maj kl 09.00 – ca 14.00 är alla församlingsmedlemmar välkomna på en arbetsdag då vi på olika sätt arbetar med att hålla församlingens fastigheter i gott skick. Kom med och dela arbetsgemenskap och fikagemenskap.

Telefonnummer upphör

På mitt kontor finns en fast telefon med tillhörande nummer 0302 – 400 15. Styrelsen beslutade för någon månad sedan att säga upp det abonnemanget och det numret kommer alltså att sluta fungera. Du når mig eller några av församlingens andra anställda på våra mobilnummer precis som tidigare. Om du är osäker på vilka våra kontaktuppgifter är så hittar du dem här: https://www.equmeniakyrkangrabo.se/kontakt/

Församlingsdag – save the date

Snart är det semester och ledighet och det kan kännas avlägset att tänka på hösten. Men redan nu är vi igång och planerar inför en församlingsdag i höst. Den 3:e september är dagen planerad till. Mer information kommer men se till att boka in dagen i din kalender redan nu!

• Konfirmationsavslutningen. Vi går inför avslutningen med årets konfirmander. Be att de får bra sista veckor.
  • Tak & solceller. Be att allt praktiskt med fastighetsinvesteringen avlöper väl och att pengarna som behövs kommer in.