TONÅR

Jesus, vänner & skoj

På Tonår är du alltid välkommen, precis som du är! Ett gott gäng ungdomar samlas på fredagar för att umgås med varandra och Gud. Vi har andakter där vi ber, sjunger lovsång, delar Guds ord och får lyssna på vittnesbörd och undervisning. Vi äter något gott och hittar på roliga saker tillsammans, kanske leker en lek eller bakar tårta. Ibland åker vi istället på ungdomsmöten i Floda eller Alingsås. Tonår är alltså för dig som tycker om att ha roligt, träffa vänner och är nyfiken på vem Gud är.

Välkommen!

Höstprogram 2023

Tonår är inte alltid på fredagar och inte alltid i Equmeniakyrkan Gråbo - var uppmärksam på detta så du inte missar ett tillfälle! Följ oss på Instagram: greynest och Snapchat: greynestbest för uppdaterad info och påminnelser om vad som händer.

Praktisk information:

Kontaktpersoner:
Ida Ahlgren
ida.ahlgren@equmeniakyrkangrabo.se

Ulrica Larsson
ulrica.larsson@equmeniakyrkangrabo.se

Kostnad:
Ta med en tjuga för fika. Kostnad kan tillkomma för särskilda aktiviteter.

Tid:
Fredagar kl. 19.00, om ej annat anges

Följ tonår på sociala medier