PLAY

Missa inget

Här hittar du undervisning och förkunnelse från våra söndagsgudstjänster och andra samlingar. Vår bön är allt material här ska ge din tro näring och kraft, att du ska bli uppmuntrad och utmanad att allt mer leva ditt liv i Jesu efterföljd.

Equmeniakyrkan Gråbo live-sändning

Vi sänder våra söndagsgudstjänster live via YouTube. Du kan i dagsläget välja att se gudstjänsten direkt eller i efterhand. Välkommen att titta in på vår youtube-kanal.

Till Equmeniakyrkan Gråbos YouTube-kanal

Lyssna online

Hade du inte möjlighet att delta i en samling eller gudstjänst eller vill du lyssna till förkunnelsen en gång till? All undervisning och förkunnelse går att lyssna till direkt via församlingens hemsida.

Lyssna online

Podcast

Är du en podcastlyssnare? Då kan du ta emot undervisning och förkunnelse från Equmeniakyrkan Gråbo. Du kan prenumerera på podden via ”Söndag hela veckan” eller så kan du följa vår podcast där poddar finns.

Lyssna via Söndag hela veckan
Lyssna på Spotify