Laddar Evenemang

Församlingens årsmöte med förhandlingar.

Information till Årsmöte 6/2 2022 för Equmeniakyrkan Gråbo.

På grund av smittoläget och restriktioner så tvingas vi införa en del anpassningar i kommande möten.

• Max 50 personer på plats i lokalen, man kan också delta via länk enligt nedan.
  • Röstning görs på plats eller via handuppräckning/svar i digitalt möte. Man kan också rösta i förväg via forsamlingsmote@equmeniakyrkangrabo.se
  • Ordföranden kan fråga församlingen ”någon däremot”, ifall ingen meddelar sig anses detta utgöra jakande beslut (för att underlätta röstningsförfarandet).
  • Flera val kommer läggas ihop till ett röstningsförfarande enligt uppdelning i årsmöteshandlingarna.
  • Mailadressen ovan kommer även vara aktiv i mötet ifall någon vill meddela mötesfunktionärer något man ej vill dela med alla.

Årsmöte 6/2 OBS: ÄNDRAD DAG OCH TID

Årsmötet kommer fokusera på det formella och tyvärr inte som utlovat innehålla måltid och andra inslag utöver föredragningslistan.

Välkommen

Hälsningar Styrelsen

Skicka gärna dina tankar innan mötet till:

styrelse@equmeniakyrkangrabo.se