Videohälsning

Förra helgen kändes som en riktigt toppenhelg. Tonår startade med full fart, barnmöte på lördagen och mängder med skoj ute, församlingsmedlem som höll födelsedagskonsert och på söndagen en härlig gudstjänst och bönesamling på kvällen. Veckan som kommer är lite lugnar men imorgon åker jag på konfahajk med det nya gänget konfirmander. Jag ser fram emot det och hoppas på många skratt och en fin uppstart på konfaåret. På söndag hoppas jag kunna presentera detta härliga gäng på gudstjänsten.

• Konfahajk Be för alla nya konfirmander. Be att de får ett fint konfirmationsår och att de får möta med Jesus.
  • Kyrkokonferensen. Be för Equmeniakyrkans kyrkokonferens som äger rum just nu. Be att Guds vilja får ske.
  • Tacka. Tacka Gud för förra helgens härliga uppstart för barn och ungdomar.