Laddar Evenemang

Fredag 9 November

Kl 19.00 Uppstart med bön och lovsång. Carina Hult leder samlingen.

Lördag 10 November

Lördag morgon startar vi ett ekumeniskt bönedygn. I Equmeniakyrkan har ett särskilt bönerum inretts för enskild bön och bön i grupp. På www.equmeniakyrkangrabo.se/bonehelg kan du eller din bönegrupp boka bönepass. På så vis hjälps vi åt att tillsammans söka Gud. Det går också bra att kontakta Andreas Engström 072 975 82 03 eller Cecilia Harvey 073 268 84 94 i Equmeniakyrkan för att boka pass.

Kl 15.00 – 16.00 Håller vi bönerummet och bönestationerna särskilt öppna för barnfamiljer. Ta med dina barn och be tillsammans med dem. Samtidigt håller Andreas Engström ett seminarium på temat ”Att be med dina barn”.

Kl 18.00 Bönesamling med soppa, nattvard. Sven Lindberg (Svk) leder nattvard. Samlingen markerar också starten på en ekumenisk ungdomskväll med […].

Söndag 11 November

På söndag morgon avslutas vårt gemensama bönedygn.

Kl 11.00 Gudstjänst i respektive församling

Kl 19.00 Avslutning på den Ekumeniska bönehelgen. Andreas Engström leder. Alf Källström undervisar och leder tillsammans med Catharina Källström lovsång.